Februari, första rundan i spåret och fredagsmys :)

Hej på er!
 
Nu har vi kommit in i februari vilket innebär att vi är lite närmare våren... Börjar bli trött på snön nu!
För ett tag sedan så köpte jag körsbärskvistar som nu har börjat blomma och det får mig att längta ännu mer till våren!
 
Under våren brukar det bli en del promenader i spåret i Karslund, men trots att våren inte har kommit än så har jag och älsklingen tagit årets första runda där. Det var så skönt!
Älsklingen passade på att träna lite på utegymmet som finns där. Jag blev också sugen på att göra det men jag får vänta tills jag är bra i mitt finger!
Jag är inte så mycket för att träna på gym utan tränar hellre utomhus, i alla fall under vår och sommarhalvåret. Förutom att man får frisk luft så får man den dagliga dos solljus som man behöver och så är det gratis med! Kan det bli bättre?!
Håller ni inte med om att det är mycket roligare och skönare att gå runt i ett spår utomhus än att gå på ett gåband på ett gym? Det tycker jag i alla fall :)
 
Idag har jag och älsklingen haft fredagsmys på hög nivå!
Vi började dagen med en skön sovmorgon och så tog vi bussen upp på stan för att äta en mysig lunch på Kungsgatan 1. Vi åt fisch and chips och det var den godaste maten jag har ätit på länge så den restaurangen kan jag verkligen rekommendera!
Efter maten så gick vi en liten stund inne på CE som är en mysig och fin inredningsbutik! När vi hade tittat klart på allt fint där så styrde vi våra steg mot våra vänner Cilla och Daniel där det blev en mysig fika. Nu tittar vi på Fångarna på Fortet och efter det blir det att kolla på någon film :)
 
Trevlig helg önskar jag er!